Kayıtlar

Araf

Selaaam :)
Evet evet artık mezunum. Ve evet işsizim. Üç derse kaldım, haliyle geç mezun oldum. Geçici mezuniyet belgem yok. Dolayısıyla her yerde hala öğrenciyim. Dolayısıyla staj başlatamıyorum. Bu bir yandan iyi bir yandan kötü. İyi çünkü sınavla uğraşırken staj külfet gibi. Kötü çünkü sınav olmazsa geçen her zaman benim için boşa geçiyor. Araftayım resmen.
Staj başlatmak için istenen belgeler çok saçma. Ben daha yeni mezunken adamlar benden üç avukattan imzalı kağıt istiyor.
Ankara'da evler çok pahalı. Uzak yerlerdekiler evet ucuz. Ama işime yarayacak yerler pahalı. Az ucuz olanların da içinde insan barınamaz halde. Sırf üniversite yakın diye kötü evleri bir dünya paraya veriyorlar öğrencilere. Çok dua ediyorum şu okulu kaldırsınlar buradan diye. Adamdaki mantık çok kötü bir kere. E nasılsa burada üç kişi kalacak her biri 300 verse 900 alırım diyor. Hiç hesaplamıyor ki bunun gazı faturası mutfağı var. Bunlar öğrenci anasından babasından aldığı çok olsa 500-600 lirayla geçinmeye…

Mezuniyet

Mezun olmaya çalışmak çok zormuş. Kıyafet beğenmek daha da zor. Fotoğraf çekimi için cübbenin içine elbise mi giysem gömlek pantolon mu ikilemi yaşayıp gömlek ve elbise aldım baya baya ucuz bir fiyata. Pantolon bulursam onu da alacaktım ama benim minik cüsseme hiçbir pantolon tek seferde olmadı hepsine tadilat gerekiyor. Elbise de tesadüfen oldu resmen. Ayakkabı zaten ayrı bir terane. Ben normalde 37 numara giyen bir insanım ama topuklu ayakkabıda 36 numara bile büyük geliyor. Ya 35 alıp genişletmem gerekiyor ya da 36 alıp kalıp attırmam. En son bir yerden küçük bir 36 bulup kalıp attırdım.
Bunun bir de balosu var ve benim balo için ne elbisem var ne de elbise fikrim. Ankara'da nereleri nereleri gezdim, ya aynı modeller ya da kocamanlar. Sadece fiyatları değişiyor. Bir tek Tunalıya bakmadım orası da pahalı diye. Adana'dan bakmak durumunda kaldım mecburen. Fotokopici beyin kemerine kadar her şeyi tamam ama benim hiçbir şeyim yok.
Bugün okuldan cübbeleri aldık fotoğraf çekimi iç…

Gelecek Kaygısı

Merhaba herkese :)
Uzunca bir ara yazmayıp uzunca yazı yazasım var.
Kardeşim ygs ye girdi. Evde herkeste bir gerginlik vardı. Ben ikinci girişimde okuduğum okulu kazandım ama ikisinde de bu kadar stres yapmamıştım. Dışarıda beklemek sınavda olmaktan neredeyse daha zormuş. Babamın çocuğu iyice germemesi için susturmak daha da zormuş. Sınavdan sonra her yerimin kasıldığını, migrenimin tuttuğunu fark ettim. Hakkında en hayırlısı neyse o olsun ama benim hayallerimi gerçekleştirebilmem için O'nun da Ankara'ya gelmesi gerek sanırım. 28 martta açıklanacakmış sonuçlar. Her zaman yaptıklarından düşük, etraftakilerin yaptıklarından yüksek ya hayırlısı bakalım.

Fotokopici Bey ile 12. ayımızın içindeyiz. En uzun süren ilişkim oldu kendisi. Şaşkın ve mutluyum. Bir yandan da korkuyorum... Allah sonumuzu hayretsin. Ama çok seviyorum.

30 nisanda mezuniyet balosu var. Minyon tipli biri olduğum için her beğendiğim elbisede üstüme olmayacak bir şey çıkıyor. A bir de Fotokopici beyin takım elbise…

Yok Başlık -5-

Merhabalar :) Upuzun bir ara olmuş resmen. Hayat hala olduğu yerde gerçi benim için. Vizelerim başladı hatta bitmek üzere. En rahat geçen vize dönemim oldu sanırım bu, Allah nazar değdirmesin. Ama bunun için yaklaşık iki ay kütüphanede çalıştım, her zaman başladığımdan daha erken başladım çalışmaya falan. Bu sene mezun olacağıma da baya baya inanıyorum.
Fotokopici beyle aşkımız son sürat ilerliyor. Onun bütün sülalesi beni biliyor. Hatta geçen gün beyimizin arkadaşının annesine ziyarete gittik, gelin kızımız diye tanıştırıldım. Beyimizin annesi de beni seviyor bunu hissedebiliyorum. Ablasını sevdiğim kadar olmasa da ben de seviyorum kendisini. 
Oda arkadaşım gitti. Bir yandan iyi oldu bir yandan kötü. Ben kızı sevmiştim, o da beni sevmişti, severek ayrıldık :D Hakimlik sınavına hazırlanıyordu yarım dönem kalacaktı, sınav bitince de gitti haliyle. Sınavı geçmiş ama. Eski oda arkadaşlarım da geçmiş. Onlar geçtiğine göre ben de geçerim herhalde seneye diye ümit ediyorum. Gerçi sınavı geç…

Oradan Buradan

Yarın doğum günüm. Ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum. Fotokopici Bey'le esasında iyiyiz, Allah bozmasın. Abisi iş kazası geçirdi ona canı sıkkın sinirlendikçe bana patlıyor. Yarının doğum günüm olduğunu hatırlayacak mı hatırlasa bir şey yapacak mı çok merak ediyorum. A bir de onun da doğum günü yaklaşıyor fikirlere ihtiyacım var.

Et Yiyememe Korkusu

Merhabalar :)
Kurban bayramına az kalmışken pek sevgili yirmilik dişim en güzel atağını yaptı ve beni çektir şeklindeki muhteşem sürprizini bana sundu. Geçtiğimiz iki kurban bayramı öncesinde de ben yine yirmilik diş çektiriyordum efendim. Vücudumdaki en işlevsiz en gereksiz bulduğum parçadır yirmilik dişlerim. Sağolsunlar hiçbiri de rahat bırakayım şu kızı demediler. Birinin çıkmasını tam üç sene bekledim ve çıkmadan çektirmek zorunda kaldım. Neyse bugün dişçiye gittim ve yeni çıkmış tazecik yirmilik dişimin çekilmesi gerektiğini öğrendim. Ağzımda diş kalmadı resmen. Şükür ki bu sefer dikişsiz alacakmış, yani inşallah öyle olur. Korkuyorum. Sanırım çekim kısmından değil de iyileşme safhasından korkuyorum ama. En çok da kurbanda mangal yiyememekten korkuyorum :/  Hatta en korktuğum iki koltuktan biridir dişçi koltuğu. Diğeri de kuaför koltuğu, hiç ohh ne güzel olmuşum diyerek kalkmadım o koltuktan da. Dua ediniz bu garibe.

Şarkı.

Yok Başlık -4-

Selamlaaar :)

Ağustos gider ayak yapacağını yaptı ve ben Adana'nın o sıcağında hasta olmayı becerdim. Ha bire hapşırıp burnumu siliyorum, hiç hoş değil. Salgın varmış, evdeki herkes sırayla oldu bana da son sıra kaldı. Ama bence bu mikroplar mutasyona uğramış zira hiçbirininki böyle değildi. Bir sahip çıkamadıklar mikroplarına..A bir de gözümde galiba arpacık çıkıyor. Yarın da böyle çıkıyormuş izlenimi yaratmaya devam ederse altın sürücem. Evet kocakarı yöntemlerini biliyorum hep, doktor falan hiç benlik değil :D

Şaka maka ağustos bitti eylül geldi baya. Kooskoca tatil yine bitti gitti. Sanırım eğitim öğretim hayatım içindeki son yaz tatilimdi bu benim. Çok garip hissediyorum hala. Sorumluluk falan gözümü korkutuyor. Öğrenciliğimin son senesini doya doya çıkartmak istiyorum.

Babam geçen gün daha önce hiç sigara içtin mi dedi, yok dedim. İçtin mi kız soruyorum öyle dedi. He içtim dedim. Çok mu dedi yok dedim. Ben senin yaşındayken çok içerdim dedi :D Daha da bir şey demedi. Annem d…