Yitirmekten Korkarak Başucumda Saklıyorum

Bana bakışını seviyorum, kızdığın zamanlarda bile sevgi var o bakışlarda, şefkat var. Beni bazen en çok sen kırsan da biliyorum sen de en az benim kadar kırılıyorsun o zamanlar. Babanı küçük yaşta kaybettiğin için ilerde sana bir şey olursa ben de sizin gibi sıkıntı çekmeyim istiyorsun. Sabahları sen uyurken seni izlemeyi seviyorum, çok sevimli oluyorsun o zamanlar. En çok da sabah uykuluyken sarılmanı seviyorum. Bir senin yanında kendimi bu kadar güvende, huzurlu hissediyorum bir de babamın yanında. İkinize de çok kızsam da ikinizden de vazgeçemiyorum. En sinir olduğum huylarınız da en sevdiğim huylarınız da aynı resmen. Sanırım ilk defa hayatımdaki birinin sevgisinden gerçekten eminim. Acaba seviyor mu cidden diye düşünmedim hiç senin için. Kendimi sana hiç çekinmeden açtım, bana zarar verir mi diye düşünmedim. Yanında hiç çekinmeden, utanmadan ağladım. Bunu yapmak benim için çok zor bir şey. Sen daha zorunu yaptın, göz yaşlarını paylaştın benimle. Dışarıdan bakınca o güçlü ama umursamaz duran adamın aslında ne kadar güzel bir kalbi olduğunu gösterdin. Ama bu ilişkinin devamı beni korkutuyor. Biliyorum aynı korkular sende de var. Bunları birbirimize söyleyemesek de aynı şeyleri düşünüyoruz. ikimizde ailemin seni kolay kolay kabul etmeyeceğini biliyoruz. Sen bana bakamamaktan korkuyorsun, ben ilerde maddi durumun kötü olursa ezilmenden korkuyorum. İlerde seni mutlu edememekten korkuyorum. Beni üzmekten deli gibi korkuyorsun biliyorum. Ama seni seviyorum. Kim bilir belki bir gün seninle de paylaşırım bunları.

Şarkı. (Şarkı bizim şarkımız evet.)

Yorumlar

  1. İnşallah canım. Dün dileklerin kabul olsun.
    Üzme kendini. Ne de güzel ifade etmişsin kendini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Umarım hayatımdaki hayırlı kişi odur ve umarım hepsi olur :)

      Sil

Yorum Gönder

E gelmişsin madem, okumuşsun da emek edip. Fikirlerini de beyan etsene, merak ediyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gelecek Kaygısı

Burası soğuk, soğuk odalaar